Onsdag :)



Idag har jag inte gjort speciellt mycket måste jag erkänna :P
ska jobba en stund klockan sex sen ikväll får jag kaffegäster :P min kompis josefine och hennes kille stefan ska komma och smaka på det jag bakade igår :) ska bli kul att se om dom tycker om det lika mycket som jag :) det lär ju bli ganska mycket prat om allt från himmel till jord, brukar bli så när det har med mig och josse att göra!! vi kan sitta med vårat kaffe i timtals och bara snacka :P fast det gillar jag! plus att vi inte träffades igår eller förrgår så finns det nog mkt att prata om kan jag gissa :P heheh*




Kommentarer
Postat av: Lisa

Ha en bra dag :)

2008-07-16 @ 15:35:10
URL: http://wlisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0