Mina närmaste :)

det här är min bästa vän josefine och jag! hon är en väldigt viktig del av mitt liv och ska då självklart vara me på min blogg :) ni kommer säkert höra en hel del om henne :)
det här är min bästa vän josefine och jag på bilden :) hon betyder väldigt mkt för mig, vi är som 2 kopior!! så hon kommer självklart ta stor plats på min blogg :)


det här är mina 2 tvillingsystrar som betyder otroligt mkt för mig! vi är bästa vänner :D

Här är mina två tvillingsystrar sanna och sara :) vi är som bästisar och jag är så lycklig som har dom!! dom är verkligen perfekta systrar :)

Kommentarer
Postat av: Sara

Snyggaste systrarna ever!:D<3

2008-07-15 @ 17:52:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0