Min dag :)

Tisdag :)

Idag är det molnigt och kvavt ute som det vatt på senaste varje dag :( det får man utnyttja till det bästa och göra saker man inte alltid hinner med när man är ute hela dagen på stranden.
inpackningen till håret är så fantastisk, den köper jag alltid! den är för blondt hår såklaart :P göra naglarna fina och ta hand om sin hy! jag älskar sånt här :)









ikväll ska jag till den här snyggingen och grilla :) ska bli myyyys!! sanna och sara kanske kommer förbi o spelar kubb med oss lite(det suger jag på) nu ska jag baka en choklad och banankaka till min älskling som vi kan ha till efterrätt! plus att stefan och josse kommer på fika imon då måste jag ha nått att bjuda på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0